Don't hold your breath

Hallåå på er!
Jag och Jenny har nästan precis vaknat, nu sitter vi i soffan och äter keso till frukost! Idag får vi arbeta hemma med magasinet, så det ska vi väl ta och sätta igång med snart, den ska ju vara klar imorgon. Inatt har Jennys katt bitit sönder mina hörlurar, skitkatt, tur att de inte var så dyra så jag kan köpa nya inom en snar framtid!
Tänkte tipsa er om en grej lite senare!
Mina klasskompisar Madde och Stoffe när vi var i Tyskland&Frankrike med klassen ♦
Hoppas ni får/har en bra dag!
PUSS/ L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!