Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare.

(Ett inlägg som skulle upp igår, men det krånglade massa)
Hej på er!
Tänkte visa hur långt jag kommit på min framsida till magasinet.. tänkte jag ja, men det ville inte bloggen, får inte upp bilden.. så får visa imorgon kanske. Sitter iallafall och dricker julmust och funderar på om jag ska åka hem till mamma och sova eller om jag ska sova kvar hos pappa. Sover nog kvar här så är det större chans att mitt rum fortfarande är städat ifall Elin följer med mig hem en sväng imorgon. ;)

Vi hörs sen/imorgon!
PUSS/ L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!