I wanna wake up with you next to me

Hej på er!
Ursäktar mig för den dåliga uppdateringen under helgen, inte haft tid eller nått. Nu har jag iallafall nästan precis kommit hem från Jenny och sitter och äter lite innan jag sätter igång med storstädning på rummet. Igår kväll var jag med Kristin, Jenny och Daniel och vi satt hemma hos Kristin och drack lite vin och spelade och hade det trevligt. I fredags var jag med Elin och Kozzy i Bjurs. Var väl lite trevligt det också!
Är inte på det bästa humöret nu så har inte så stor lust att blogga, men vi kanske hörs lite senare om ni har tur!
PUSS / L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!