Ja vi gungar fram, likadant som vi har gjort sen vi var små små barn

Sådärja, då var man up and running för ännu en julförberedelsedag!
Sitter nu i min kära säng och kollar bloggar, bilder och dricker mitt kära "morgonkaffe".
Mina planer för dagen tror jag är städa på mitt rum, torka alla golv på nedervåningen och klä granen, kanske julpynta lite uppe och hjälpa mamma med julmaten.. men det återstår att se!
Igår när jag skulle sova började jag kolla på In her shoes, så ska nog kolla klart på den innan jag sätter igång med det som ska göras idag.
PUSS/ L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!