Jättebra/jättedålig dag

Hej!
Min dag har verkligen varit upp och ner idag. Har ju varit barnvakt hela dagen och är fortfarande.
Började jättebra med att jag och Olivia åkte iväg och handlade godis och lite sånt, nästan direkt när vi kom hem började Oskar hålla på och bråka med henne och har väl gjort sen dess egentligen.
Amanda (min bästis när jag var liten) kom förbi en timme och vi pratade så mycket vi kunde mellan att barnen kom och störde.
Killarna var ute och åkte pulka tills för en halvtimme sedan och då kom Oskar in och började bråka igen. Nu har han äntligen gått upp och därmed behöver jag inte vara rädd för att han ska kasta något i ansiktet på mig. Han har kastat allt från dvd-fodral, reflexer, sudd, handduk, stålgrejer and so on. Glad att han inte är så bra på att sikta, så han har missat mig de flesta gångerna. Nog om detta..
Det har snöat rätt mycket här...
Jag och lillasyster när vi åkte ner på stan!
/ L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!