Vi reser nu i ensamheten men ändå tillsammans

Har precis kommit till skolan och sitter nu och väntar på att lektionen ska börja. Tror att vi ska fortsätta jobba på magasinet, så det ska jag väl göra då!
Idag ska jag som sagt träffa Elin, vi ska åka hem till mig så jag får städa på toaletten och sen kanske förbi pappa en sväng om hon orkar med det. Seeeen ska vi hem till henne och ha sleepover med en gråtfilm, chips och cola.
Nu kunde jag lägga upp bilden, så såhär långt har jag kommit ↓
Inte bestämt mig om jag ska använda den där bilden än, men hittade ingen bättre med bra upplösning osv.
Nu ska jag dricka mitt kaffe från Wayne's och kolla på lite bloggar!
PUSS /L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!