Dagens (från igår)

DAGENS LÅT:
DAGENS KLÄDSEL:
DAGENS DUSCH:
DAGENS FRISYR:
DAGENS MAT:
DAGENS HÄNDELSE:
DAGENS PLANER:
DAGENS VILL HA:
DAGENS SAKNAD:
DAGENS DROG:
DAGENS TRÅKIGASTE:
DAGENS KÖP:
DAGENS GODIS:
DAGENS HUMÖR:
DAGENS SJUKA:
DAGENS KOMPLIMANG:
DAGENS SKRATT:
DAGENS BILRESA:
DAGENS GRÅT:
DAGENS DRYCK:
DAGENS LÄNGTAN:
DAGENS SPAN:
DAGENS KÄNDISSPAN:
DAGENS TELEFONSAMTAL:
DAGENS PERSONER:
Dagens låt: Only you - Josuha Radin
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och kofta
Dagens dusch: En snabb en innan jag och Elin åkte till kupolen.
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens mat: Fjärilsmakaroner och köttfärssås
Dagens händelse: Var otroligt aktiv på lektionen
Dagens planer: Sleepover med Elinpelin.
Dagens vill ha: Cola
Dagens saknad: Inget tror jag..
Dagens drog: Power king.
Dagens tråkigaste: Ingenting.
Dagens köp: Chokladtomte!
Dagens godis: Chokladtomten och chips.
Dagens humör: Glaaaad.
Dagens sjuka: Ingen.
Dagens komplimang: Minns inte :o
Dagens skratt: Har för mig att jag skrattade åt Daniel..
Dagens bilresa: Räknas bussresan från Borlänge till Falun med Elin?
Dagens gråt: Gråter inte. :)
Dagens dryck: Kaffe!
Dagens längtan: Vet inte.
Dagens span: Snygg kille på reklamaffich.
Dagens kändisspan: Hm, ingen?
Dagens telefonsamtal: Pratade bara med Matilda så lär väl vara det :)
Dagens personer: Jenny och Elin.
Sådärdå!
Sitter hemma hos Jenny nu och dricker lite kaffe. Hon ligger här bredvid mig och sover så sött. Vi börjar inte förens 13.40 idag nämligen och eftersom jag sov hos Elin inatt så blev jag utan sovmorgon. Nu ska jag plugga lite historia hade jag tänkt, så vi hörs sen!
Puss/ L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!