Godmorgon

Hej på er!
Eftersom jag inte har tid att uppdatera nu så slänger jag in en lista bara! :)
1. Vädret utanför mitt fönster: Lite halvmolnigt
2. Lyssnar på just nu: Bapadapa - Isak Strand
3. I går gick jag och lade mig: runt tolvtiden
4. I dag vaknade jag: 10.35
5. Jag har på mig: pyjamasbyxor och sovtröja
6. Senaste person som ringde mig: Mamma
7. Senaste person som jag ringde upp: Mamma
8. Senaste person som skickade sms till mig: Matilda
9. Senaste person som jag skickade sms till: Amanda
10. Senaste vän jag addade på Facebook: Minns inte
11. Som addade dig: någon erik
12. Senaste person som mejlade mig: vet inte
13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook
14. Ska göra idag: Åka till pappa om en kvart
15. Bra eller dålig dag idag? Bra tror jag nog!
1. Vädret utanför mitt fönster: Lite halvmolnigt

2. Lyssnar på just nu: Bapadapa - Isak Strand

3. I går gick jag och lade mig: runt tolvtiden

4. I dag vaknade jag: 10.35

5. Jag har på mig: pyjamasbyxor och sovtröja

6. Senaste person som ringde mig: Mamma

7. Senaste person som jag ringde upp: Mamma

8. Senaste person som skickade sms till mig: Matilda

9. Senaste person som jag skickade sms till: Amanda

10. Senaste vän jag addade på Facebook: Minns inte

11. Som addade dig: någon erik

12. Senaste person som mejlade mig: vet inte

13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook

14. Ska göra idag: Åka till pappa om en kvart

15. Bra eller dålig dag idag? Bra tror jag nog!



Jag och bästa lillasyster ♥


Hörs! / L♥

Kommentarer
Nathalie

Fin blogg du har!



femtiosjuminuter.blogg.se

femtiosjuminuter.blogg.se

2011-11-27 12:58:04
URL: http://femtiosjuminuter.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!