How could you not know, you belong to me

Heeeeeej på er!
Tror någon utav er att jag pluggade historia som jag sa att jag skulle göra? Nej, tänkte väl det. Drack ännu mer kaffe och tog bussen två hållplatser ner på stan och träffade Amanda en snabbis innan jag åkte tillbaka och drack ännu mer kaffe.
På den enda lektionen vi hade kollade vi klart på en film vi började kolla på senaste lektionen och sen fick vi sluta. Då mötte jag och Jenny upp Janina och vi kollade efter julklappar, eller Janina gjorde. Jag köpte iallafall en jättegullig mörkblå blus till min lillasyster. Slutligen gick vi till grönan och drack om möjligt ännu mer kaffe.
Snyggaste muggen jag gjorde på grönan i måndags/idag.
Imorgon åker jag till stockholm med skolan och går på älvsjö-mässan! Så vi hörs nog inte förens imorgonkväll/på fredag.
Godnatt på er! / L♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!