Jenny här !

Hej på er! Bara för att Louise sa att jag fick blogga åt henne och för att hon fortfarande var inne kan jag väl slänga in ett inlägg då! Lojs drog med Amanda för ett tag sedan, och jag ligger kvar i sängen jag! Ska strax ta mig upp ur sängen och sätta på lite kaffe så louise kan få sig en kopp när hon kommer tillbaka :) Kajsa kommer också strax hit och dricker någon kopp.
Så ska väl jag och Louise försöka få ihop någon form av planering till vårat magasin. Hon får förklara mer om det sen ^^
Ja jag hade ingenting mer att skriva. hehe.. Louise får skriva mera senare
Puss på er / Jenny ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!