Marry me Juliet, you never have to be alone

Hej där!
Förlåt för den icke existerande uppdateringen från min sida igår. Min hjärna var hängde inte riktigt med igår, så skyller på det, hehe.
I förrgår var jag som sagt med Amanda till vårdcentralen och sen klockan tre var jag och klippte mig. Blev väldigt nöjd med hur det ser ut, men ångrar att jag klippte så mycket på luggen tyvärr. Sen på kvällen var det julmarknad på småsyskonens skola och efter det åkte jag tillbaka till falun och sov hos Jenny igen.
Dagen igår rullade på som vanligt och efter skolan följde jag med Jenny hem och på kvällen så kom det över lite folk och vi drack vin och hade det trevligt!
Nuuu är jag hemma och har precis ätit frukost och dricker lite kaffe innan jag ska hoppa in i duschen och slutligen åka till mormor och morfar på 70-årskalas för lilla mormor!
Vi kanske hörs senare ikväll!
/ L♥
(Vet faktiskt inte vad det är för fel med texten, men jag kan inte göra styckeindelning, så tillsvidare får ni ha överseende med att det ser ut som det gör.)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!