Wonder if you´ll understand

Hallååå där!
Sitter i skolan med Jenny och Daniel och har precis varit ute och fotat lite. Tyvärr fick jag inga bra bilder då kameran jag lånade från skolan är urkass. Ska få låna ett minneskort härifrån så jag kan använda min kamera.
Snön har iallafall kommit, inte mycket men lite iallafall, så nu kan jag och Janina börja fota till vårat projektarbete. Vi ska göra en fotobok med vinter som tema.
Efter skolan idag ska jag vara med Jenny, vet inte vad som händer mer faktiskt.
Nu ska jag ska jag skriva loggbok!
Vi hörs sen / L♥

Kommentarer
Olivia

Fin blogg du har! :)

2011-11-28 10:08:43
URL: http://oliviamellkvist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!