Den som sätter högt värde på sina vänner är ofta själv guld värd.

Hej på er!
Förlåt för den icke existerande uppdateringen denna veckan, no excuses!
Har faktiskt inte så mycket att dela med mig av om vad som hänt i veckan, har varit med Elin och Janina. I fredags var jag först på förfest och firade Kajsa och Niklas som fyllt 18 och när de skulle ut på krogen mötte jag Elin och så åkte vi på fest i Bjurs, treeeevliiigt. Sen igår var jag på kalas för min kusin Emil som fyller 18 imorgon och nuu är jag barnvakt till tre små drygskåp, haha.
Olivia tjatar om datorn, så lär väl ge henne den.
PUSS ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!