Do what makes YOU happy, not what makes THEM happy.

Hej på er!
Dagen idag har faktiskt varit riktigt bra. Efter skolan tog jag en fika på Wayne's med Amanda och Norea innan jag åkte hem till pappa och var/är barnvakt åt mina tre småsyskon som för en gångs skulle varit som små änglar.
Finns väl inte så mycket att skriva förutom att jag är en rätt bra kock och världens bästa storasyster.
Inget utav de påståendena var väl direkt några nyheter men ändååå.
Nej, nu blev det för mycket svammel, så jag lägger ut några bilder från dagen! :)
Haha jag dör! ↑
Jaja, bilderna är hullerombuller då de två sista bilderna egentligen är från "imorse".
Nu ska jag ut och ta en rök och sen försöka få grabbarna i säng innan Surri kommer hem.
Puss och kram hjärtisar ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!