If your sky is fallin' just take my hand and hold it

Hej på er!
Igår fick jag väldigt "mycket gjort" kändes det som. Efter elsäkerhetslektionen så pluggade jag lite med Jennifer och Daniel, efter lunchen gick jag till våran SYO Karin och så hjälpte hon mig att skriva CV och personligt brev och sen gick jag till Wayne's coffee där jag hade min APU i höstas och sökte extrajobb/sommarjobb. Amanda har sin praktik där nu, så jag väntade där tills hon slutade och sen åkte vi hem till mig och var barnvakt och sen hem till henne.
Gjorde klart middagsmenyn och drinkmenyn till nattklubbs-arbetet vi höll på med innan lunch. PRODUKTIV TJEJ eller vadå!? Haha, nej, skoja bara.
Ture, min bästa och jag ♥
Aja, barnvakt nu igen, ska alldeles strax gå upp och duscha och sen ska jag väl sminka mig och så för bussen går till falun om EN TIMME märkte jag nu. STRESS.
Vi hörs imorgon! 
PUSS och hoppas ni får en toppenhelg! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!