Jag skulle inte va' någonting om du inte fanns

De här senaste dagarna jag varit barnvakt har jag inte känt igen mina egna syskon.
Typ "Vilka är ni och vad har ni gjort med mina riktiga syskon?" Så snälla har dom varit, nästan hela tiden.
Dom har plockat in i diskmaskinen efter sig, nästan direkt efter jag sagt till dom.
Dom har gått ut och gått med Chillie utan protest, oftast första gången jag bett dom.
Dom har inte tjatat om att få någonting eller att jag ska göra något åt dom.
Osv.. VAD HAR HÄNT LIKSOM!?
Skönt är det iallafall, haha. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!