So I know I'm not the best choice, but I'm not here to be your second choice.

Heej på er!
Hur mås det? Själv mår jag inte så bra, ligger hemma med en liten förkylning, men ska försöka pallra mig till skolan imorgon. Hursomhaver. Min helg var toppen. På fredagen åkte vi hem till Amanda och drack lite innan vi drog till en annan fest och slutligen hem med halv två bussen. På lördagen gick vi till kupolen och käkade, till stan och gick på systemet och sen till lägenheten och fixade oss och lokalen osv. Finns inte så mycket att säga, så jag lägger ut lite bilder från lördagen istället. :)
Så, det var några bilder alltså. Nu blir det nog en dusch och sen lite One tree hill innan jag ska sova så jag orkar upp till skolan imorgon!
PUSS ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!