you can erase someone from your mind, getting them out of your heart is another story

Okej, jag måste vara sveriges sämsta på att uppdatera. Kan ju kanske skylla på att jag har ett liv också? Fast, det kan man ju inte säga att jag har egentligen. Det enda jag gör är skolan, vänner, one tree hill, sova. Jajaaaaa.

Så, har det hänt något roligt i mitt liv sedan jag uppdaterade sist? Nej, egentligen inte, handlade lite grejer till festen med Elin igår, lär väl vara det enda faktiskt.
Idag var jag ledig, på sätt och vis, så jag åkte hem till mormor och fikade och lade pussel med henne och vid tolv tror jag det var så åkte jag och satt mig på mammas jobb och pluggade lite. Var in till Falun en sväng också och åt på donken med Elin&Elin.
(ja, jag vet att mitt vänstra bröst ser större ut än det högra,
men det är tröjan som är sne som gör det, haha)

Nu ska jag dejta John Blund i sisådär 10 timmar!
Ha det bra tills vi hörs igen!
PUSS och Godnatt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!