you treat me like a stranger and that feels so rough

Hej på er!
Tänkte låta er vila lite från mig igår, hade ju ändå inget intressant att säga liksom. Inte för att jag har det nu heller, men tänkte typ bara säga Hej, och att jag lever osv. Idag är jag barnvakt, som dom senaste 5 dagarna. Var på väg att säga att jag tror att jag blivit en mästerkock på de dagarna, sen kom jag på att det jag gjort inte är så svårt, för andra... I fredags blev det lövbiff, potatiskroketter och beasås, igår blev det fläskfilé, strips och beasås och idag blir det kyckling strips, kroketter och beasås. Haha, oj vad beasås och potatisgrejer! Barnen klagar inte så får väl va glad över det. ;)
Ibland saknar jag tjejen jag var där. ↑
När jag är klar här åker jag nog in till Falun och träffar Elin, ingen aning om vad vi ska göra, hoppas på något kul!
Vi kanske hörs sen. PUSS ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!