Den saknad jag kände förut är bara ett minne nu

Hallå!
Nu är jag hemma igen och har varit ett tag. Hittills har jag hunnit med att klämma i mig två stora pizzabitar och nästan en liter päronsaft på det. Nu sitter jag uppe i soffan och lyssnar på musik och ska nog snart gå ner och diska och sen ta mig en kopp te. :)
Några bilder till sen jag och Jenny var ut tidigare idag. När vi var på väg hem till Jenny så glömde jag helt och hållet bort att det kunde vara halt i backen ner så jag druttade ju såklart ner på rumpan. Haha, ont gjorde det men kul var det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!