I do what ever I like

Hallååå där!
Janina var ju som sagt här idag. Vi drack kaffe, chillade, pratade, promenerade osv. Vi försökte oss dessutom på att göra egna chips, vilket inte gick så bra.. Haha, men dom chipsen som blev knapriga var väldigt goda, så tror vi ska försöka oss på det imorgon igen. :)
Idag har jag diskat 4 (!!!) gånger, städat på toaletten och promenerat, 3 saker jag väldigt sällan gör, om jag inte blir tvingad typ, haha.
Justja, vi rensade bland mina skor också, eller jag gjorde. Slängde dock bara tre par, men det är ju någonting iallafall!
Jaja, nu ska jag väl kolla lite bloggar och fortsätta lyssna på musik innan jag ska sova.
Vi hörs imorgon, PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!