Jag går i dagar i tröjan du hatar

Hej på er! Nu har det gått så där lång tid igen, haha.
Så var har hänt sen sist? Jag var ju i Stockholm sista helgen på lovet, det vi gjorde var väl att festa, haha.
Sen då, finns det något mer värt att nämna? Nej, jag tror nog inte det.. Blev sjuk när jag kom hem från Stockholm, en liten släng av matförgiftning trodde mamma, men på Onsdagen var jag tillbaka i skolan.
Slänger upp några bilder från Stockholm så får ni se lite vad som hände! :)
Oj, nu blev det riktigt många bilder, men med tanke på att det finns nästan 400 bilder från 2 kvällar så var det rätt svårt att välja. Haha!
Nu ska jag snart ut och gå med Catta i det fina vädret!
Vi kanske hörs sen med några vårbilder.
PUSS! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!