That was then and this is now, now look at me

Tjenare!
Ungefär 10 minuter efter att jag skrivit förra inlägget ringde Johanna upp mig och frågade om jag ville med till Willy's och tillbaka, klart jag följde med. Väl där säger hon att jag måste följa med till henne och dricka kaffe, så fick väl lov att göra det också, haha. Nu har jag kommit hem och har precis diskat, så nu är det gjort också.
Jag har kommit fram till att bästa tillfället att städa eller diska är när man är antingen riktigt glad eller riktigt arg, så är det iallafall för mig. :)
Om jag inte hade satt mig så skönt precis så hade jag gjort iordning lite te, men det får bli senare isåfall. Nu ska jag kolla om det finns något nytt avsnitt av någon av serierna jag kollar på!
Vi hörs säkert en gång till ikväll ska ni se!
PUSS ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!