Tiiiips

Justja, har ju ett tips till er som, lika som jag, är allergisk mot äpple.
Koka äpplet i ungefär 1-2 minuter så ska ni nog kunna äta det. Jag brukar fylla kastrullen med vattnet och lägga i äpplet och rulla runt det då och då till vattnet nästan kokat upp och sen tar jag ur det.
Ni som är dödsallergiska borde nog inte testa det här. Men om ni är som jag, att om ni äter äpple t.ex så kliar det i munnen/halsen/gommen så borde ni klara av det när ni kokat det. :) Det kanske även funkar om man kokar päron eller någon annan stenfrukt också, det har jag faktiskt aldrig testat! ^^
Jag har redan klämt i mig hela mitt äpple sen jag började skriva detta inlägg. Haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!