You and I can both get jobs

Heeeej på er!
Sitter för tillfället på min säng och lyssnar på musik, men ska strax förflytta mig in på toaletten där det ska städas innan jag tar tag i disken, eller om det blir tvärtom, det visar sig.
Senare idag ska jag träffa Janina, kanske åka hem till Stina och fira henne och Emma som fyllt 19, Stina idag och Emma igår.
Försökte mig på en helkroppsbild när jag komerhem, men det gick väldigt dåligt, ovan ser ni resultatet.
Riktigt sneda ben har jag också, haha!
Jaja, städningsdags var det!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!